Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 7 lipca 2012

FT Island - Primadonna 2007 tłumaczenie


FT Island - Primadonna 

Nie interesuje mnie to 
Nie potrzebuję dziewczyny 
Ponieważ głównym bohaterem mojego życia jestem ja 

Świat, który powinien ukazać się słysząc dyskusje pomiędzy chłopcami 
Nie myśl, że to jest bardziej banalne niż zmartwienia innych ludzi 

Zmieniłem to zdanie 
Ona jest Primadonną 
Na szczycie tej sceny jest moja młodość 
Teraz kiedy jest tutaj, stała się gwiazdą 

#Och moja Primadonna 
Stawiąca krok balerina 
Kiedy słyszę głos tego słowika 
Po biciu jak szalone, moje serce wydaje się śmiać 

##Primadonna 
Nie możemy mieć nic innego oprócz szczęśliwego zakończenia 
Migotliwa gwiazda pojawia się w moich oczach 
Nawet jeśli moi przyjaciele dokuczają mi, że się zmieniłem, kocham cię 

Balerina, balerina 

Usłyszałem od moich seniorów, że dziewczęce serce jest płochliwe 
Wierzyłem, że tylko lojalność wśród mężczyzn może być wieczna 

Zmieniłem to zdanie 
Z nią, jest inaczej 
Według chóru moich przyjaciół
Każdego ranka, stałem się głupcem 

Och moja Primadonna 
Zza niej świeci światło 
Chcę ją całować przez cały dzień 
Myślę, że będzie czuć tylko zapach kwiatów 

Primadonna 
Chcę zawsze być twoim głupcem 
Kiedy otwierasz swoje usta, wychodzi [z nich] poezja 
Nawet jeśli mówią, że kompletnie straciłem głowę 

Och lalalala 
Na tym świecie, tylko żyłem 
Szczęście jest częścią osoby, której szukam 
Szukam miłości 

#Powtórzenie 

##Powtórzenie 

Primadonna 
Nie możemy mieć nic innego oprócz szczęśliwego zakończenia  
Primadonna 
Oprócz niej nie widzę nic innego 

Primadonna, Primadonna 

angielskie tłumaczenie JpopAsia 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...