Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 19 lipca 2012

4men feat. Mi - I can't 2010 tłumaczenie


4men feat. Mi - Nie mogę

Nawet jeśli jem, nie mogę już połykać bez łez
Nawet jeśli zmuszam się żeby jeść, ciągle czuję się pusty w środku
Nawet jeśli słucham muzyki, nie mogę z nią nucić
Nawet jeśli oglądam film, nie pamiętam co widziałem
Nie mogę nawet jeść, bo może o tobie myślę

Ponieważ mogę nie być w stanie trawić po tym jak odeszłaś
Nawet dzisiaj żyję z łzami
Nie mogę nawet wsiąść do autobusu, ponieważ ktoś może mnie przekląć
Nie mogę niczego robić, ponieważ ktoś może się wyśmiewać z mojego płaczu
Nie mogę żyć sam bez ciebie

Teraz nie mogę pić bez łez
Nie ważne ile razy próbuję to opróżnić, myślę tylko o tobie
Jaki jest sen żyć, jeśli nie ma cię przy mnie
Co mam zrobić, nie mogę niczego sam zrobić

Nawet jeśli jem, nie mogę już połykać bez łez
Ponieważ mogę nie być w stanie trawić po tym jak odeszłaś

Nawet dzisiaj żyję z łzami
Nie mogę nawet wsiąść do autobusu, ponieważ ktoś może mnie przekląć
Nie mogę niczego robić, ponieważ ktoś może się wyśmiewać z mojego płaczu
Nie mogę żyć sam bez ciebie

Nie mogę się nawet bez ciebie uśmiechać
Nie mogę nawet bez ciebie iść
Niczego nie mogę zrobić
Potrzebuję twojej miłości

Jaki jest sen żyć samemu, wiesz lepiej
Niczego nie mogę bez ciebie zrobić
Ponieważ znam tylko ciebie, nie mogę nawet jeść bez ciebie

Nie mogę nawet umrzeć, ponieważ możesz wrócić
Nie mogę niczego robić, ponieważ możesz wrócić i mnie szukać
Dzisiaj, jutro pragnę tylko ciebie

angielskie tłumaczenie  galbilover

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...