Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 20 lipca 2012

Daesung - Lunatic 2011 tłumaczenie (What's up OST)


Daesung - Szalony/Obłąkany

Kiedy ciemność zostaje zakończona przez światło księżyca
Tak, wołam do ciebie

Tak, od początku byłem sam
Wiedziałem, że cały czas
Jest dobrze, ktokolwiek to jest
Nie ważne
Dla każdego jest tak samo

Ale część mnie czasami chce
Żeby jedna osoba poszukała mojego serca
I żebyś tą jedną osobą była ty
Tak, tak czuje
Tak, tak czuję, ja

#Moje oczy oziębiły się
Marionetka, marzy tylko o tobie
Gorąco płyną łzy

(Tak, od początku byłem sam)
Nawet zimniej
(Ale część mnie czasami chce
Żeby jedna osoba poszukała mojego serca)
Gorąco


Tak, tak czuje
Tak, tak czuję, ja

#

Popatrz na mnie, popatrz na mnie
Proszę popatrz na mnie
Ktokolwiek ktokolwiek ktokolwiek
Jestem samotny, jestem przerażony, cały czas
Osoba, której chcę to ty

Podejdź bliżej, bliżej do mnie
Weź mnie w ramiona
Podejdź bliżej bliżej bliżej bliżej

Do mnie

#

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...