Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 10 czerwca 2012

Mad Soul Child - Breath 2011 tłumaczenie (Ten OST)


Mad Soul Child - Oddech

Znowu przyszedł poranek
Oślepiające słońce jest męczące
Nie wiedząc od kiedy, coraz bardziej się oddalam 

Tamten czas, tamten czas, kiedy to poczułam
Tamten czas, tamten czas, kiedy pierwszy raz cię miałam

#Dlaczego znowu się ode mnie oddalasz?
Dlaczego nie mogę przestać?
Dlaczego się ode mnie oddalasz?
Dlaczego nie mogę przestać?

Znowu przyszedł poranek
Oślepiające słońce jest męczące
Nie wiedząc od kiedy, coraz bardziej się oddalam
Tamten czas, tamten czas, kiedy zamknęliśmy oczy
Tamten czas, tamten czas, tego nieczystego oddechu

#

Tak daleko, że nie może zostać zawrócone
Pod ciemnością zagubionego ciebie i mnie
Na czubku okrutnych rąk
To znika, to znowu znika

Ciągle kłam, jeśli mogłabym cię sprowadzić z powrotem
Nie mów, żadnego ale, nie wiem gdzie pójść
Ciągle kłam, chcę zasnąć
Dawno dawno dawno temu

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...