Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 12 czerwca 2012

Ulala Session - Goodbye day 2012 tłumaczenie (Bridal Mask OST)


Ulala Session - Dzień pożegnania

Dzień za dniem znowu połykam łzy
Żyję jakbym wymazał cię z serca

Nawet jeśli dam całe swoje serce, to nie jest wystarczające dla tej miłości
Moje gardło jest takie zatkane, że nie mogę już cię wołać


Blizny na moim sercu stają się coraz większe
Chociaż próbuję je wymazać, nie mogę

#Twoja twarz za którą tęsknię, zawsze pojawia się koło mnie
Ciągle pojawiasz się i wypełniasz moje oczy

##Dzień pożegnania, miłość odchodzi
Zabiera wszystkie nasz wspólne wspomnienia
Dzień pożegnania, proszę niech czas się zatrzyma
Tak, żeby moje serce, które cię puściło mogło stać się popiołem, żeby już nie bolało

Droga osobo, którą kocham

Myślę o tobie, więc moje serce ciągle szybko bije
Moje serce już biegnie w twoim kierunku

#
##

Moja miłość nie jest wystarczająca, więc puszcza cię i płacze

Nigdy więcej nie czuj tej bolesnej miłości

Łzy zasłaniają mi widok
Moje serce, które cię puściło staje się popiołem, więc boli nawet mocniej

Dzień pożegnania, miłość odchodzi
Zabiera wszystkie nasz wspólne wspomnienia
Droga osobo, którą kocham
Dzień, w którym się rozstajemy

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...