Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 12 czerwca 2012

Joo Hee - Same Sky Different Time 2012 tłumaczenie (Queen Inhyun’s Man OST)


Joo Hee - To samo niebo inny czas

Kiedy czekam na ciebie, nie mając nic do zrobienia
Moje wezbrane łzy zostały zabarwione przez zachód słońca
Ty, który czekasz na mnie po drugiej stronie czasu
Znowu przyspieszasz moje serce

Pod tym samym niebem, w innym czasie
Nasza smutna miłość została splątana
Umieszczam swoje gorliwe serce w świetle księżyca
Żebym mogła jasno lśnić gdziekolwiek jesteś
Osoba taka jak ty, jestem ci taka wdzięczna
Moja miłość nie może być w całości wyrażona tylko słowami
Chociaż ciężki czas siniaczy i rani mnie
Ty chroniłeś mnie w swoich objęciach

Pod tym samym niebem, w innym czasie
Nasza smutna miłość została splątana
Umieszczam swoje gorliwe serce w świetle księżyca
Żebym mogła cię dotknąć gdziekolwiek jesteś
Moja miłości

Pod tym samym niebem, w innym czasie
Nasza smutna miłość została splątana
Umieszczam swoje gorliwe serce w świetle księżyca
Żebyś mógł znaleźć powrotną drogę do domu

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...