Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 2 czerwca 2012

MBLAQ - What you want 2010 tłumaczenie


MBLAQ - To, czego chcesz

Nie wydaje mi się, że to kiedykolwiek się zdarzyło
Wydaje się, że wszystko zamarzło
Zatrzymałaś się tam, wiesz, że to lubię
Twój uśmiech, który ukradł mój oddech

Cokolwiek chcesz, jeśli chcesz wszystko
Cokolwiek potrzebujesz, oddam ci wszystko co mam

#Powiedz mi czego chcesz, jeśli nasze oczy się spotkają
Dzisiaj jest ta noc, dzisiaj jest ta noc
Moje serce zatrzymało się

##Powiedz mi czego chcesz, jeśli przyszłaś
Dzisiaj jest ta noc, dzisiaj jest ta noc
Pewnie oszaleję

Powiedz mi powiedz mi czego teraz chcesz

Podążam za tobą, idę obok ciebie
Nigdzie indziej nie patrzę, patrzę na to samo miejsce
Zaczynając od ust, podążę za tobą
Cokolwiek chcesz, wszystko mi powiedz
Cokolwiek potrzebujesz, idziemy razem w tym samym miejscu

#Powtórzenie
#Powtórzenie

Moje serce płonie
Mogę czegoś potrzebować
Nie bądź nieśmiała, ludzie rozmawiają

#Powtórzenie
##Powtórzenie

Idziemy razem, jeśli jestem z tobą
To jest jak parada, jak parada
Nie oddycham
Idziemy razem, jeśli codziennie cię widzę
To jest jak parada, jak parada
Jedyny dla ciebie

angielskie tłumaczenie JpopAsia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...