Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 2 czerwca 2012

MBLAQ - Last luv 2010 tłumaczenie


MBLAQ - Ostatnia miłość

Czasy, kiedy było ciężko oddychać
Świat, który mnie dusi
Nie ważne jak bardzo staram się to wymazać
To ciągle sprawia, że się przewracam

Jedyne co mam to tylko ty
Nie puszczę cię

#Jesteś moją ostatnią miłością, jesteś moją ostatnią miłością
Jesteś moją ostatnią miłością, osobą, która zostanie do końca
Jeden prezent, który otrzymałem od szorstkiego świata
Inny cud przed moimi oczami
Jesteś ostatnią miłością

Nawet wszystkie rany zadane przez czas woo dziecinko
Nawet jeśli ból nas nawzajem rozerwie
Wspomnienia, które się gromadzą i więcej
Wycieramy sobie nasze łzy

Popatrz na mnie klęczącego tutaj i chroniącego cię
Zaryzykuje dla ciebie swoje życie

#Powtórzenie

Chociaż nie możesz tego powiedzieć [patrząc] na ten mały pierścionek
Wszystko ci obiecam

Jesteś moją ostatnią miłością
Jesteś miłością mojego życia
Jedynym światłem, które rozświetli ciemne drogi
Inny cud przed moimi oczami
Jesteś ostatnia miłością

angielskie tłumaczenie JpopAsia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...