Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 29 czerwca 2012

Kim Tae Hyung – Like The First Time 2012 tłumaczenie (I do I do OST)


Kim Tae Hyug - Jak pierwszy raz 


W pewnym momencie jesteśmy sobą zmęczeni
Zawracamy z tej samej drogi i zamykamy oczy naszych serc

Co jest tak wspaniałego w tęsknocie? Chociaż to boli, rysuję cię
Tylko wspomnienia o nas razem przepływają przez moją głowę

#Czy możesz sobie wyobrazić mnie bez ciebie?
Wiesz, że jeśli to nie ty jesteś moją miłością, to nie mogę tak dalej
Nie możesz przytulić mnie, który patrzy jak się odwracasz?
Tak jak za pierwszym razem

Nie ważne jak bardzo mnie odpychasz, nie mogę teraz odejść
Nie mogę tylko patrzeć jak twoje serce staje się coraz bardziej wyczerpane

#Powtórzenie

Po tym jak odeszłaś, jedyne co we mnie zostało to
Zgorzkniałe serce i wspomnienia, które mnie wypełniły
Teraz wiem, nie mogę już dłużej chować swojego serca
Czy słuchasz teraz moich łez?

Czy nie chwycisz jeszcze raz mojej dłoni?
Tak, żebym nigdy więcej nie widział twoich łez?
Od początku to byłaś ty, nawet do mojej ostatniej miłości
Ochronię cię, zrobię to

angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...