Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 12 czerwca 2012

Kim So Jung -You have come 2012 tłumaczenie (Queen Inhyun's Man OST)


Kim So Jung - Przyszedłeś

Podejrzewam, że moje serce wiedziało pierwsze od chwili, kiedy cię spotkałam
Chociaż na początku wątpiłam w ten moment
W pewnej chwili bezwiednie poszłam do ciebie

Kiedy miękko otwieram swoje oczy
Cały świat jest taki piękny

Przyszedłeś jak oślepiające światło słoneczne
Trzymając miłość, która przyprawi mnie o gorączkę
Jeśli ktoś powie, że to sen
Rzucę zaklęcie, które nigdy mnie nie obudzi

Przyszedłeś jakby wszystko było snem
Przez ciebie/za twoim pośrednictwem znowu się narodziłam
Czuję jakbym szła po chmurach
Chcę mieć to uczucie i zawsze być z tobą

Czy twoje serce też drgnęło w chwili, kiedy mnie spotkałeś?
Nawet odrobinę nie wątp w tą chwilę
To jest miłość, ponieważ ty i ja się uśmiechamy

Dziękuję - jestem szczęśliwa, ponieważ to ty
Mam nadzieję, że ta miłość nigdy się nie zmieni

Miłość przyszła do mnie jak cud
Zrosiła suchą ziemię słodkim deszczem
Na wypadek gdybym obudziła się z tego snu
Rzucę zaklęcie, które nigdy mnie nie obudzi

Miłość przyszła jakby wszystko było snem
Przez ciebie znowu się narodziłam
Nie zachwieję się i kocham cię
Tak jak teraz, zawsze chcę być z tobą

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...