Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 16 czerwca 2012

INFINITE - Last summer 2012 tłumaczenie


INFINITE - Ostatnie lato

Pomiędzy pęknięciami światła słonecznego
Pomiędzy płynącymi białymi chmurami
Pomiędzy wiejącym wiatrem, błyszczysz

Jadąc na czasie, nawet jutro
Gęsto rozprzestrzeniający się każdego dnia
Wypełnione tęsknotą, znowu dla mnie

#Wchodzisz we mnie, delikatnie, nieśmiało przychodzisz po mnie
Delikatnie mną potrząsasz, jak zawsze połączeni przez wspomnienia
Znowu i zawsze żyję w tęsknocie
Już już jestem uwięziony we wspomnieniach

W każdym miejscu, gdzie odpoczywają moje stopy
W każdym miejscu, którego dotyka moja ręka
W każdym miejscu, na którym spoczną moje oczy, wiedzę cię

Pomiędzy każdym małym pęknięciem dnia
Powoli się unosisz z powodu przyczyny, której nie znam
Wypełniona drżącym emocjami, znowu do mnie

#Powtórzenie

Jestem taki wdzięczny, że cię znam, że cię spotkałem
Tak bardzo urosnę, żeby zawsze cię bronić

#Powtórzenie

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...