Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 16 czerwca 2012

INFINITE - I like you 2012 tłumaczenie


INFINITE - Lubię cię

Dziewczyno, kocham cię potrzebuję cię
Zawsze z tobą jestem sam

Ciągle cię spotykam
To boli tak jakby ścierpły mi koniuszki palców
Sprawiasz, że moje serce szybko bije

#Dla mnie zawsze jesteś niewyraźna
Jestem jedynym stojącym w miejscu
Nie będącym w stanie zrobić ten pierwszy krok
Zawsze w ten sposób kręcę się naokoło ciebie
Chociaż pewnie nie wiesz

##Ja och och lubię cię
Jesteś dla mnie ponad wszystko
Kogo to obchodzi? Po prostu taki jestem

Ostatecznie znowu to robię
Stoję z daleka, a moje spojrzenie jest skupione na tobie
Jeśli nasze oczy się spotkają, skończy się dla mnie świat
Twój słodki uśmiech sprawia, że też się uśmiecham
Zebrałem trochę odwagi, więc proszę
Nie spalaj mnie udając, że nie zauważyłaś
Ponieważ dla mnie jesteś tylko ty
Dopóki mnie nie zauważysz, zawsze z tobą

Z daleka widzę twój uśmiech
Jesteś taka oślepiająca, że moje spojrzenie staje się niewyraźne
Moje serce znowu szybko bije

Chociaż czasami wydajesz się być podminowana i smutna
W pewnym momencie znowu się uśmiechasz
Dlaczego moje serce czuje jakby było krojone
Chcę cię mocno przytulić

##Powtórzenie

(Jestem tutaj) zawsze w pobliżu - nie mogę żyć bez ciebie
(Jestem tutaj) jesteś dla mnie taka sama jak zawsze, tylko ty masz moje serce

#Powtórzenie
##Powtórzenie

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...