Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 26 czerwca 2012

G.O. & Mir - Wild 2012 tłumaczenie


G.O. & Mir - Dziki

Moi przyjaciele mówią mi, że pewnie mnóstwo facetów się za nią ugania
Ale znowu tylko się śmiałem, naprawdę
Co z tego? Nie dbam o to, mówię swoim przyjaciołom
Ona ukradkiem się na mnie patrzy i to wszystko czego potrzebuję

Teraz, dzisiaj tak jak się spodziewałem, gorąca noc
Jest zbyt gorąco, bądź delikatny - ciężko jest zrozumieć serce nuny*
Moje śliczne dziewczynki, przybył wasz książę, który rozpali wasze serca
Hej ty, dziewczyno w króciutkich szortach, jesteś dzisiaj wolna?
Poświęciłaś dużo czasu na swój śliczny makijaż, he?
Nie zrozum źle, oppa** nie jest złą osobą
Powiedz mi jeśli jesteś zmęczona, proszę to ręka oppy jako twoja poduszka

#Jeśli się uśmiecham, ty też się uśmiechasz
Jeśli tańczę, ty też tańczysz
Nie możesz mi uciec i ja nie chcę od ciebie uciec
Bez niczyjej wiedzy w tą gorącą noc

Czuję, że wybuchnę - od twojej czerwonej szminki
Do twojej lśniącej skóry, to naprawdę mnie oślepia
Nie ważne co inni powiedzą, nikt nie może podążać za twoimi zgrabnymi nogami
Nie masz żadnej wady, doprowadzasz mnie do szaleństwa

Dlaczego wyglądasz na taką oniemiałą, zapytałem dziewczyny obok mnie
Twoje markowe torebki i buty? Aureola mojej dziewczyny sprawia, że wyglądają jak buble
Wytrzyj ślinę, wyglądasz całkiem idiotycznie
Nie pożądaj mnie, nie zaczynaj od mojej miary, jestem inny niż twoje wyjątkowe osoby
Ważny styl jest inny, nie można mnie zatrzymać
Czasami nienawidzę się za parskanie, kiedy słyszę jak dziewczyny o mnie rozmawiają

#Powtórzenie

Patrzę na nią, patrzę na nią, po prosty bezmyślnie bezmyślnie
To jest takie piękne piękne
Naprawdę mam nadzieję, że po prostu do mnie przyjdziesz

Patrzę na nią, patrzę na nią, po prosty bezmyślnie bezmyślnie
To jest takie piękne piękne
Nie możesz po prostu do mnie przyjść?

*tak mężczyźni zwracają się do starszej siostry, koleżanki lub dziewczyny z którą jest związku
**tak dziewczyny zwracają się do starszego brata, kolegi, chłopaka, z którym jest w związku

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...