Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 18 czerwca 2012

BEAST - Shock 2010 tłumaczenie


BEAST - Szok

Codziennie po prostu nie jestem w stanie kontrolować
Co noc samotność jest moją miłością
(Więc BEAST jest w Cube*)

Nie mogę oddychać, moje ciało sztywnieje jak lód (dlaczego dlaczego)
Hej kochanie, zostań tutaj, ślepnę (dlaczego dlaczego)
Nie ma szans, że zgubię drogę, dlaczego się oddalasz?
Nie chcę zostać zraniony, ale co zrobimy z moim uderzonym przez miłość sercem?

Nic nie słyszę
Nic nie widzę
Och, odkąd odeszłaś
Nie mogłem się skupić na niczym innym

(Bo będę tam)
Wszystko się zatrzymało i teraz to koniec
I moje istnienie zanika
(Bo będę tam)
Nawet jeśli zamknę oczy
Ty wciąż znikasz z moich marzeń

#Codziennie doznaję szoku (szok)
Co noc doznaję szoku (szok)
Przepraszam, proszę wróć do mnie
Codziennie doznaję szoku (szok)
Co noc doznaję szoku (szok)
Z twojego powodu nie mogę się skupić na niczym innym
Przyjdź do mnie och och och dzisiaj wieczorem (takie takie szalone)
Wróć wróć do mnie (czekam na ciebie ciebie)
Och och och dzisiaj wieczorem (takie takie szalone)
Nie wydaje mi się, żebym mógł się kiedykolwiek obudzić z szoku

Hej ty obudź się
Kiedy się obudzę, nie jesteś przy mnie
Och lalalalalalal, teraz śmiejesz się jak wariat
Codziennie zmagam się z ścierającymi się falami samotności
Nie mogę (zapomnieć cię) przez resztę mojego życia

Gdybym wiedział, że tak będzie, powstrzymałbym cię
Wtedy tonie byłoby takie trudne
Och, nawet jeśli jeszcze raz próbuję cię objąć
Nie mogę, bo nie mogę ruszyć nawet jednym palcem

(Bo będę tam)
Jest ciężko oddychać
I boli mnie głowa
(Bo będę tam)
Im więcej o tobie myślę
Tym dłużej bezczynnie tutaj siedzę
I nie mogę nic zrobić

#Powtórzenie

Co noc w moim śnie (w moim śnie)
Nie mogę (nie mogę)
Słyszeć twojego głosu (głosu)
Więc gdzie jesteś?

Jeśli cieszysz się, że jesteś daleko ode mnie
Wtedy będę próbował dla ciebie powstrzymać moje łzy

#Powtórzenie

Ta piosenka się nie skończyła
Jestem w szoku

*firma w której zadebiutowało BEAST nazywa się Cube Ent.

angielskie tłumaczenie JpopAsia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...