Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 29 czerwca 2012

4men - Couldn't do it 2012 tłumaczenie (Bridal Mask OST)


4men - Nie mogłem tego zrobić


To takie śmieszne, wtedy nie wiedziałem
Byłem z tym taki leniwy
Ale teraz tęsknię za tym

Kawałki ciebie unoszą się w górę
Obietnice, które razem złożyliśmy
W środku mnie wypełniają

Próbowałem spotykać się z innymi, żeby cię zapomnieć
Ale pamiętałem tylko wspomnienia, które za sobą zostawiłaś

#Nie mogłem tego bez ciebie zrobić
Nie mogłem bez ciebie żyć
We mnie, wewnątrz mnie
Pozostałaś dokładnie taka sama

#Moje serce pamięta
Twoje puste miejsce jest takie duże
Nie mogę być z nikim innym oprócz ciebie

Gdziekolwiek idę, gdziekolwiek patrzę
Widzę ciebie
Próbowałem cię złapać, ale nie mogę cię dotknąć
Więc to boli bardziej

#Powtórzenie
##Powtórzenie

Byłaś moją miłością
Byłaś moim marzeniem
Byłaś dla mnie wszystkim

Bez ciebie nie mogę dalej żyć
Bez ciebie nie ma sensu
We mnie, wewnątrz mnie
Stajesz się tylko większa

##Powtórzenie

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...