Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 11 maja 2012

Xiah Junsu - I don't like love 2012 tłumaczenie (Rooftop Prince OST)


Xiah Junsu - Nie lubię miłości

Jak moje splątane włosy, we wnętrzu mojego serca powstaje bałagan
Ostatnio życie nie wydaje się być życiem
Tylko za tobą tęsknię

Nie wiem co było takiego wspaniałego albo trudnego w miłości i takiej dziewczynie jak ty
Co zrobić z tymi smutnymi wspomnieniami, o których ciągle myślę albo z tymi bezsennymi nocami?

#Jedna i jedyna miłość, której chcę
I miłość, którą chcę wyrzucić
Nie lubię tej miłości, której nie mogę mieć, ale nie mogę wyrzucić

Moje usta, moje oczy i wyraz mojej twarzy
Śmiech, który pojawiał się za każdym razem, kiedy cię widziałem - nie pamiętam
Twarz nieznajomego w lustrze należy do mnie

Nie powinniśmy się poznać
Wtedy nie wiedzieliśmy, że to jest ból
Co z robić z moim długim dniem wypełnionym twoim głosem [który słyszę] w moich uszach?

#Powtórzenie

Moja miłość, moja miłość, którą chcę zapomnieć, moja miłość, którą chce pamiętać
Nie wiem - nie lubię tego, naprawdę już nie lubię miłości

Nie lubię tej miłości, której nie mogę mieć, ale nie mogę wyrzucić
Już nie lubię miłości

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...