Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 29 maja 2012

Seo In Guk - Destiny (Like a fool) 2012 tłumaczenie (Love Rain OST)


Seo In Gook - Przeznaczenie (Jak głupiec)

Proszę, nie podchodź do mnie
Nie mam więcej pewności siebie, żeby cię kochać
Jeśli spróbuje cię zostawić, nie powstrzymuj mnie
Proszę, pozwól mi odejść

Jedne za drugimi, wspomnienia o tobie zawierają się w moich łzach
I blakną

#Jak głupiec, kochałem tylko ciebie
Więc nie wiedziałem, ze byłaś wypełniona bliznami
Przestanę, postaram się powstrzymać moje serce, które cię kocha
Żegnaj, proszę zapomnij mnie teraz

Proszę, nie płacz
Nie mogę otrzeć twoich płynących łez

Mimo że nie mogę zapomnieć wszystkiego, co kochaliśmy
Mimo że nie mogę tego wyrzucić

#

Obejmę cię w moich ramionach, zamknę oczy i wyryję cię
Ponieważ nie mogę już cię widywać, ponieważ cię tu nie ma, ponieważ nie mogę cię do końca ochraniać
Ponieważ jesteś osobą, którą kochało całe moje serce

Wydaje mi się, że pomyliłem cię z przeznaczeniem
Pewnie myślałem, że byłaś moja, pewnie byłem szalony
Kocham cię, pewnie kochałem cię na zabój
Żegnaj, proszę zapomnij mnie teraz

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...