Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 24 maja 2012

JJ Project feat. Suzy - Before this song ends 2012 tłumaczenie


JJ Project feat. Suzy - Zanim skończy się ta piosenka

Ona siedzi zaraz naprzeciw mnie i jest taka gorąca
Polubiłem ją od razu jak tylko na nią spojrzałem i jestem jak o mój Boże
Och tylko ona jest taka śliczna, jej czar się roztacza
Ona rozpala moje serce, ponieważ zabiera mnie wyżej

#Nie patrz tylko tak na mnie i nie wyciągaj swojej ręki do mnie
Chwyć moją dłoń, spraw, żebym wstał zanim skończy się ta piosenka

##Dziewczyno lepiej zatańcz ze mną
Dziewczyno lepiej zatańcz ze mną
Dziewczyno, zatańcz ze mną

Ona jest podpalaczką, która rozpala moje serce
Moje serce bije bez nawet chwili odpoczynku bum bum bum
Och z jej powodu jest takie oślepiające, moje ciało jest obolałe od chęci pójścia do niej
Wydaje mi się, że w tym tempie oszaleję, potrzebuję jej

#Powtórzenie
##Powtórzenie

Pójdę teraz, pójdę do ciebie
Jeśli to nie ty, nie będę się wahał
Chwyć moje ręce, przyjdź w moje ramiona
Chcę z tobą zatańczyć

Chłopcze lepiej ze mną zatańcz
Chłopcze lepiej ze mną zatańcz
Chłopcze zatańcz ze mną

angielskie tłumaczenie pop!gasa


1 komentarz:

  1. wciąż nie mogę się zdecydować, czy bardziej lubię tę piosenkę, czy może jednak "Bounce"
    Ach, słodkie to dylematy ^^

    OdpowiedzUsuń

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...