Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 24 maja 2012

JJ Project - Bounce 2012 tłumaczenie


JJ Project - Skacz


Teraz, wszyscy chodźcie i zbierzcie się przed moim mikrofonem
Teraz, odłóżcie wszystkie zmartwienia, o których myślicie
Nasza piosenka pozwoli wam o wszystkim zapomnieć
Teraz nie wahajcie się i podnieście się z waszych miejsc
Stańcie tam, spójrzcie na mnie i zaszalejcie wraz z muzyką
Teraz, jeśli jesteście gotowi mam zamiar pobiec, więc chodźcie za mną
#Chcę sprawić, że twoje ciało zacznie się ruszać
Więc nie zatrzymuj się dziecinko spraw, że twoje ciało świetnie się poczuje*
Upuść/rzuć to na podłogę podłogę podłogę, upuść to na podłogę
Teraz wszyscy

##Skacz skacz
Dalej skacz skacz skacz
Dalej teraz skacz skacz
Teraz wszyscy
Potrząśnij tym, dla mnie tym potrząśnij
Pozwól mi zobaczyć jak tym trzęsiesz, dla mnie tym potrząśnij
Wszyscy potrząśnijcie tym, dla mnie tym, potrząśnijcie
Pozwólcie mi zobaczyć jak tym trzęsiecie, dla mnie tym potrząsacie
Teraz wszyscy

###Rock'n roll, poczujcie to swoim ciałem, razem z radosny, rytmem
Obudź siebie zamkniętego w tym duszącym świecie i spal wszystko, wszystko co było w twoim sercu
Zostawcie to, zostawcie to, teraz to zostawcie

Po prostu nie mogę cię dzisiaj tak puścić
Więc idź za mną po zebraniu się wszystkich dobrych zawodników
Mam zamiar pójść w miejsce, gdzie możemy o wszystkim zapomnieć
Tak żebym mógł wejść w twój umysł
Otwórz się dla mnie, powierz mi wszystko i teraz spójrz na mnie
Dzisiaj ty i ja będziemy tak robić

#Powtórzenie
##Powtórzenie
###Powtórzenie

*w piosence jest słowo groove, które trudno przetłumaczyć

angielskie tłumaczenie - napisy z MV na oficjalnym kanale

1 komentarz:

  1. jestem oficjalnie in love with this song! ^^
    generalnie cały zespół rządzi!

    OdpowiedzUsuń

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...