Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 25 maja 2012

Jang Geun Suk - Bye bye bye 2011 tłumaczenie


Jang Geun Suk - Pa pa pa/Żegnaj żegnaj żegnaj

Rozmawiam o tym i bardzo płaczę i marzę o błękitnym niebie
Kolory w naszym codziennym życiu
To historia, którą zachowuję jako moje niezatarte wspomnienia
Czas opuścił moje serce

Odeszło pa pa pa
Dla miłości płacz płacz płacz
Ale do teraz nie byłem jeszcze w stanie tego przywołać
Teraz tylko dla ciebie
Modlę się, zamykam oczy
Ślę ci tą piosenkę pa pa pa

Wiele razy przemierzałem długą noc

Powtarzam moje pa pa pa
Dla mojego bólu płacz płacz płacz
Ale ten głos nie może cię już dosięgnąć
Moje serce cierpi z bólu, zamykam oczy
Obejmę to pa pa pa

Odeszło pa pa pa
Dla miłości płacz płacz płacz
Dziękuję ci za twój ogrom uczucia do mnie
Teraz tylko dla ciebie

Modlę się, zamykam oczy
Ślę ci tą piosenkę pa pa pa

I ochodzę
Pa pa pa

Rozmawiam o tym i bardzo płaczę i marzę o błękitnym niebie

angielskie tłumaczenie ifotaip



reklama wina Suntory, w której została wykorzystana ta piosenka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...