Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 25 maja 2012

Jang Geun Suk - Oh my darling 2011 tłumaczenie


Jang Geun Suk - Och mój skarbie

O czym teraz myślisz?
Albo czy niewyraźnie się śmiejesz?
Moja niezastąpiona urocza rozrabiako?
 Nieelegancko się wyrażasz
Twój wyraz twarzy jest taki jak u chłopca
Dlaczego tak dziwnie wyglądasz?
Nie wiem dlaczego się modlę za ciebie?
Może patrzę tylko na ciebie to naturalne

#Och mój skarbie skarbie skarbie
Moja bardzo rozkoszna dziewczyno
Dzisiaj znowu o tobie śnię
Pocałuj mnie pocałuj mnie
Jesteś słodsza niż cukierek
Roztapiasz moje serce

Gdzie dzisiaj idziesz?
Jakie kłopoty sprawisz?
Teraz samo patrzenie na ciebie doprowadza mnie do szału
Czysta piękność
Nawet jeśli patrzę na kobiety, które wszystko mają
Ignoruję je tylko z twojego powodu
Nie wiem dlaczego się modlę za ciebie
I moje serce tak czuje, nawet mnie to zaskakuje

#Powtórzenie

Wznieś ręce do góry wznieś ręce do góry
Wznieś ręce do góry, żeby chwycić moje
Moje serce bije bije
Kiedy chwytasz moją rękę
Och moje wszystko!

#Powtórzenie

Moje serce bije bije
Jesteś moją miłością

angielskie tłumaczenie JpopAsia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...