Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 5 maja 2012

J'Kyun - Lately 2012 tłumaczenie


J'Kyun - Ostatnio

Jesteś taka piękna jak zawsze, po prostu tak jak się w tobie zakochałem
Nawet jeśli stoisz nieruchomo, jesteś moją błyszczącą boginią
Czasami, nie wierzą swoim własnym oczom -
Czy ta, z którą trzymam się za ręce jest człowiekiem, czy aniołem
Twoja marudna twarz, którą codziennie ostatnio pokazujesz jest nawet urocza
Przedtem, zatrzymywałem cię dopóki nie nadjechał ostatni autobus
Ale nie złość się, że ostatnio wcześniej cię puszczam
Ciągle spędzam swój dzień zakochując się w tobie

Zakochuję się w tobie podczas obiadu, zakochuję podczas kolacji
Kiedy widzę twoją twarz, pytam siebie: Czy ona naprawdę jest moją dziewczyną?
Czy czujesz zazdrosny wzrok innych facetów?
Kiedy powiedziałem, że puszczam cię wcześniej, ponieważ byłem zmęczony pracą
Yeah to kłamstwo, to dlatego, że ostatnio finansowo nie stoję zbyt dobrze
Jednak jak mogę tak mówić, skoro jestem J'Kyun?

#Och dziewczyno, nawet kiedy widzę twoje usta, nic nie czuję
Chcę iść do domu, mimo że nienawidzę siebie za bycie takim
Po postu iść/idź już do domu

##Okay, robi się późno, więc chodźmy do domu
Noc jest ciągle trochę chłodna (tylko nie pytaj się dzisiaj)
Okay, robi się późno, więc chodźmy do domu
Później do ciebie zadzwonię (jest późno, więc idź pierwsza do domu)

Ten facet, którego wcześniej widzieliśmy, chłopak twoje przyjaciółki
Fajnie było widzieć go wożącego twoją przyjaciółkę fajnym samochodem
Byłem trochę zazdrosny, ale też źle się czułem, że ty musisz chodzić, kiedy jesteśmy razem
Nie staram się żałośnie brzmieć. też chcę cię traktować jak królową
Jako twój mężczyzna, nie mogę nawet powiedzieć, że złości mnie, iż musisz na to czekać
Wiesz jak się czuję? Dla ciebie zawsze chcę być niezawodnym oppa*
Moje marzenia są bardzo duże, wyobraź sobie nasz wspólny dom
Piękny ogród, wybieranie tapety według twojego gustu
Możesz oszaleć od radości
Więc nawet nie myśl o zostawieniu mnie
Patrzenie na twoją zdenerwowaną twarz sprawia, że jestem rozdarty
Hej dziewczyno, idź do domu, ponieważ ostatnio, ja jestem...

#Powtórzenie 

Yeah dziewczyno, po prostu zabiorę cię dzisiaj do domu
Yeah dziewczyn, jest późno, więc chodźmy już do domu
Mówię to, ale nie chcę patrzeć jak odchodzisz
Wiesz jak się czuję?
Yeah dziewczyno, po prostu zabiorę cię dzisiaj do domu
Yeah dziewczyn, jest późno, więc chodźmy już do domu
Teraz tak mówię, ale to są kłamstwa podyktowane przez dumę
Dziecinko, rozumiesz to?

#Powtórzenie
##Powtórzenie

*oppa - tutaj określenie na chłopak

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...