Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 20 maja 2012

FT Island - After love 2008 tłumaczenie



FT Island - Po miłości 

Myślałem, że byłaś moją miłością 
Myślałem, że byłaś dla mnie wszystkim 
Wierzyłem, że mogłaś być moją ostatnią miłością 

Śmiałem się tylko dla ciebie 
Żyłem tylko dla ciebie 
Wierzyłem w twoją miłość i to było szczęście

# To wszystko kłamstwa, wszystko kłamstwa 
Twoja miłość do mnie była w całości kłamstwami 
Tak bardzo mnie zraniłaś 
Zostawiłaś mnie płaczącego 

##Powiedziałaś, że tylko mnie będziesz kochała, tylko mnie chroniła 
Twoja miłość w całości była kłamstwami 
Zabrałaś moje serce i moją miłość 
I zostawienie mnie było miłością 

Być kochanym przez jedną osobę 
Dawanie miłość jednej osobie 
Głupio wierzyłem, że tą osobą będziesz ty 

#Powtórzenie 

##Powtórzenie 

Powiedzieć, że to była miłość było kłamstwem  
Mówienie, że mnie kochałaś było kłamstwem  
Mówienie, że to było wieczne było kłamstwem 
Zostawiając mnie tylko ze słowami, że ona wróci 
Gdzie ona poszła ( Bardziej się od siebie oddalamy)
Gdzie ona poszła (Coraz bardziej się od siebie oddalamy) 
Będę kochał tylko ciebie 

Na wszelki wypadek gdybyś wróciła, wróciła do mnie 
Nie mogę znów kochać 
Nawet jeśli mnie zraniłaś i zasmuciłaś 
Czekam tylko na ciebie 

To wszystko kłamstwa, wszystko kłamstwa 
Nasze rozstanie w całości było kłamstwem 
Ponieważ jesteś moją miłością, moim wszystkim 
Czekam tylko na ciebie 

angielskie tłumaczenie JpopAsia 

znalazłam też zabawny dzwonek na telefon z tą piosenką :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...