Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 20 maja 2012

CN Blue - Teardrops in the rain kor+eng ver. 2009 tłumaczenie

Piosenka może się niektórym kojarzyć z dramą Heartstrings, gdzie została zaśpiewana przez Park Shin Hye, w związku z czym możecie ją znać pod tytułem I will forget you. 


CN Blue - Łzy na deszczu kor. ver.

Zapomnę cię
Zaczynając od dzisiaj nie znam cię
Nigdy cię nie widziałem
Nigdy nawet się nie minęliśmy
Ze mną jest w porządku, wszystko zapomniałem
Cieszy mnie moje zajęte życie
Tez spotkałem wspaniałą osobę
Miłość zawsze taka jest
Blednie po pewnym czasie
Nawet się jej nie pamięta

#Kiedy miłość odchodzi, inna miłość znowu przychodzi
Na pewno przyjdzie
Nawet jeśli teraz boli, trochę później się zagoi
Zapomni. Ja też [zapomnę]

To nie jest trudne
Po dzisiejszym dniu wszystko zapomnę
Po prostu przyzwyczajam się do mojego zmienionego życia och nie


Miłość zawsze taka jest
Blednie po pewnym czasie
Nawet się jej nie pamięta... tak

#Powtórzenie

Wszystko wymażę
Na pewno to zrobię

Kiedy miłość odchodzi, inna miłość znowu przychodzi
Na pewno przyjdzie
Nawet jeśli teraz płyną łzy, później będę się uśmiechał
Zapomnę cię (teraz)
Tak jak leczy się rana...

angielskie tłumaczenie JpopAsia


wersja z dramy


CN Blue - Łzy na deszczu eng. ver.

Nikt nigdy nie widzi, nikt nie czuje bólu
Łzy w deszczu

Wypowiadam życzenie do spadającej gwiazdy, zastanawiam się gdzie jesteś
Chciałbym, żebyś znowu do mnie wróciła
I wszystko było tak samo jak kiedyś

Widzę mijające dni i ciągle się zastanawiam dlaczego
Zastanawiam się dlaczego to musi tak być
Dlaczego nie mogę cię tutaj mieć tak jak kiedyś

Nie wiem, którą wybrać drogę
Jak mam znaleźć dalszą drogę?
Nie wiem, czy mogę żyć bez ciebie

#Nawet jeśli moje serce ciągle bije tylko dla ciebie
Naprawdę wiem, że ty nie czujesz tego co ja
I nawet jeśli słońce świeci nade mną
Dlaczego ciągle marznę?
Nikt nigdy nie widzi, nikt nie czuje bólu
Wylewam łzy na deszczu

Chciałbym móc latać, zastanawiam się co powiedzieć
Chciałbym, żebyś znowu do mnie przyleciała
Mam nadzieję, że wszystko będzie tak jak kiedyś

Nie wiem, którą wybrać drogę
Jak mam znaleźć dalszą drogę?
Nie wiem, czy mogę żyć bez ciebie

#Powtórzenie

Och... wylewam łzy na deszczu
Och... hej... łzy na deszczu

#Powtórzenie

Łzy na deszczu
Łzy na deszczu 
Łzy na deszczu

tekst JpopAsia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...