Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 21 maja 2012

CN Blue - Black flower 2010 tłumaczenie


CN Blue - Czarny kwiat

Te namiętne słowa
Które wyszeptały "kocham cię"
Stały się zimne jak lód
Depczą po wszystkim co mam bezwzględniej niż obcy
I zostawiają mnie
Ponieważ dałaś mi miłość
To właściwe, że cierpię
Skoro dajesz mi również pożegnanie

Zatem obejrzyj się na mnie
Spójrz na te czarne kwiaty
Które zakwitły na twoim okrucieństwie
Z dala od twojego zimnego spojrzenia skrytego pod maską
Na tym pokręconym świecie
Spójrz na swoją oszukańczą miłość, która tylko wyglądała na białą

Mówisz, że kochasz mnie jak szalona
A potem mówisz, że jak szalona mnie nienawidzisz
Czy twoja płonąca miłość
Przez noc stała się powodem do nienawiści?

Ponieważ dałaś mi miłość
To właściwe, że cierpię
Skoro dajesz mi również pożegnanie

#Zatem obejrzyj się na mnie
Spójrz na te czarne kwiaty
Które wykiełkowały na twoim okrucieństwie
Z dala od twojego zimnego spojrzenia skrytego pod maską
Na tym pokręconym świecie
Spójrz na swoją kłamliwą miłość, która tylko wyglądała na białą

Idź idź nie oglądaj się
Idź idź ja już dłużej cię nie chcę
Jak to skończysz
Mówisz przepraszam, ponieważ nie byłaś dla mnie dobra
Twoje wybuchowe serce
Twoja nieprzewidywalna miłość
Mam tego wszystkiego dość

Spróbuj zatem czasem popłakać
Otworzyć moje pęknięte serce
W stronę twojej smutnej twarzy, twój uśmiech
I wymaż czarne kwiaty, które zakwitły na twojej hipokryzji
Twoja kłamliwa miłość, która wydaje się trwać wiecznie

#

angielskie tłumaczenie JpopAsia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...