Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 21 maja 2012

CN Blue - Tattoo 2012


CN Blue - Tatuaż

Zagłębiłaś się we mnie jak tatuaż
Zabrałaś połowę mnie jak tatuaż
Nawet  twoim zapachu, który mnie minął
W twojej mowie
Jest mój tatuaż wbity w moje kości*

Twoje ciepłe serce, które za sobą zostawiłaś
Zagłębia się w moje serce
Ta noc jest ciemniejsza niż zwykle
A moje serce płonie

#Twój ruch, który wydaje się doprowadzać mnie do szału
Twój ruch, który wydaje się mnie muskać
Nie ważne jak bardzo próbuję go usunąć
Twój ruch przywarł jak tatuaż

##Kontynuować (chcę kontynuować)
Kontynuować (ciągle i ciągle i ciągle)
Kontynuować (nie mam wyjścia)

Kontynuować (chcę kontynuować)
Kontynuować (ciągle i ciągle i ciągle)
Kontynuować (nie mam wyjścia)

Czy możesz mnie zostawić? Nie wydaje mi się, że mogę cię zapomnieć
Zniknij teraz och z mojego wnętrza

Jesteś wyryta wewnątrz mojego serca jak tatuaż
Wypełniasz moją głowę jak tatuaż
Nawet kiedy zamykam oczy, nawet kiedy krzyczę
Tatuaż nazwany ty tylko staje się większy

Twój ciepły uśmiech, który za sobą zostawiłaś, sączy mi się do głowy

Twój ruch, który wydaje się jakby płonął
Twój ruch, który wydaje się pojawiać i potem znikać
Nie ważne jak bardzo próbuję go usunąć
Twój ruch jest zawarty wewnątrz mojego serca

##
#
##

*tej linijki nie jestem pewna


angielskie tłumaczenie cnbluestorm.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...