Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 24 kwietnia 2012

K. Will - I hate myself 2012


K. Will - Nienawidzę siebie

Wypełniam swój portfel, który dla mnie kupiłaś
Robię rezerwacje w restauracji, do której chodziłaś
Na miejscu na którym siadałaś jest inna osoba
Z którą prowadzę niezręczną rozmowę  


Mówię zabawne historie, które tobie opowiadałem
Jak robot, cały czas mówię te same rzeczy
Na zewnątrz uśmiecham się, ale nie jest tak świetnie jak na to wygląda
Ponieważ ciągle widzę w niej ciebie/biorę ją za ciebie

#Nie ma żadnego sensu, spotykam się z innymi
Nie ma żadnego sensu, próbowałem kochać inną osobę
Kiedy moją miłością jesteś tylko ty
Nienawidzę się za śmianie się z kimś, kto nie jest tobą


Wstępuję do miejsc, które lubiłaś
Wybieram ubrania, które by ci się spodobały
I świętuje urodziny kogo, kto nie jest tobą
Nawet ja sam myślę, że jestem bardzo śmieszny


#


Formują się we mnie łzy, ale
Przed inną osobą udaję, że jest ze mną dobrze i się uśmiecham
Ja, zachowujący się w ten sposób - ja, taki tchórzliwy -
Szalenie nienawidzę się do tego stopnia, że mam tego dość


Wróć do mnie, potrzebuję cię
Nawet jeśli mówią, że jestem szalony, nie mogę żyć bez ciebie
Moje serce mówi, że nie mogę cię zapomnieć
Tęsknię za tobą, która ciągle żyjesz w moim sercu

angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...