Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 28 kwietnia 2012

Lee Yoon Ji - First Love 2012 (The King 2Hearts OST)


Lee Yoon Ji - Pierwsza miłość

Na początku byliśmy jak przyjaciele, jak wyjątkowi kochankowie
Chwila, w której umieściłam cię w swoim sercu
Moja dziecinna pierwsza miłość wierzyła, że 
Moje trzepoczące serce stanie się przeznaczeniem

Byłam szczęśliwa, tylko oddychając
To była słoneczna miłość
Myślałam, że zawsze będziemy [razem]
Ale to pozostaje jako wspomnienia

#Teraz zbolałe serce, smutne łzy mogą oprzeć się na moim policzku
To w porządku jeśli blizny z moich wspomnień pozostaną na całym moim ciele

##Moje serce pierwsze cię wybrało, moja pierwsza miłość jest wystarczająca
Zawsze ją ochronię, moją pierwszą miłość

Twój elektryzujący i magiczny pocałunek
W ten sposób moje serce zaczęło trzepotać
Tak jakby szeptała miłość, która była gorąca jak fajerwerki 
Moja pierwsza miłość śniła o przyszłości

Twój uśmiech sprawia, że się uśmiecham
To była gwiezdna miłość
Po prostu wszystko było dobre, tak wtedy było
Piękny czas

#
##

Kocham cię, moja szczęśliwa pierwsza miłości

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...