Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 28 kwietnia 2012

F. Cuz - NO. 1 2012 tłumaczenie


F. Cuz - Nr 1

Yeah Lepiej uważaj, jesteśmy z powrotem w budynku
(Powiedz co co) F. Cuz (powiedz co co)
Jeszcze raz (powiedz co co) F. Cuz
Podkręć muzykę

Jesteś inna, jesteś inna, jesteś inna niż reszta dziewczyn
Taka inna, taka inna, teraz, czy będziesz patrzeć tylko na mnie?
Skupiam się na tobie, ponieważ jesteś taka śliczna
Jestem inny, jestem inny, jestem inny niż reszta facetów

Spośród wielu ludzi, którzy cię chcą, będę główną/wiodącą postacią
Jeśli to ty, ok - moje całe życie, ok
Ponieważ jestem facetem dla ciebie

#Jesteś moim nr 1, pośród tych konkurujących ludzi
Jak mężczyzna, JEDEN och, chcę cię szorstko przytulić i mieć cię całą
Powiedz mi, powiedz mi, jesteś moją dziewczyną
Powiedz mi, powiedz mi, jestem twoim mężczyzną
Jesteś moim nr 1 och, bądźmy razem

Jesteś inna, jesteś inna, jesteś inna niż reszta dziewczyn
Taka inna, taka inna, kiedy cię widzę, nie mogę sobie z tym poradzić
Powiedz mi, powiedz mi, pospiesz się i powiedz mi
Jestem inny, jestem inny, jestem inny niż reszta facetów

Wszystkie chwile, które cię zraniły, powierz mi je teraz
Tylko ty, ok - na zawsze, ok
Ponieważ moje serce bije dla ciebie

#Powtórzenie

Jesteś moim nr 1 och, jestem jedynym mężczyzną w twoim sercu
Nigdy się nie zmienię och, będę tylko cię wiecznie ochraniał, obiecuję

Powiedz mi, powiedz mi, jesteś moją dziewczyną
Powiedz mi, powiedz mi, jestem twoim mężczyzną
Jesteś moim nr 1 och, bądźmy razem

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...