Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 12 kwietnia 2012

K.Will - Love is crying 2012 (The King 2Hearts OST)


K. Will - Miłość płacze

Gdybym tylko szybciej zrobił krok
Gdybym tylko wolniej zrobił krok
Wtedy moglibyśmy uniknąć naszego bolesnego spotkania/starcia
Nie ma sensu nawet jeśli cię wypchnę, teraz nie mogę pozwolić ci odejść
Nawet jeśli chcesz płakać, płacz w moich ramionach
Ponieważ umrę bez ciebie

#Moje serce płacze, moje serce krzyczy
Ponieważ chce kochać jedną osobę
Doprowadziłem cię do łez i zraniłem cię
Ale teraz nie mogę cię zapomnieć, więc płaczę
Moja miłość płacze

Nawet jeśli świat się ode mnie odwrócił
Ty zostałaś przy moim boku
Jedyne co ci dałem to blizny
Nie mam nawet prawa, żeby cię zatrzymać

#

Nie umiesz kłamać
Więc nawet kiedy olśniewająco się uśmiechałaś
Widziałem twoje smutne oczy

Miłość płacze, miłość cię woła
Ponieważ nawet na jedna chwile nie mogę pozwolić ci odejść
Ponieważ twój uśmiech jest moim życiem
Ponieważ tylko ty możesz sprawić, że będę żył
Moje serce płacze

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...