Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 24 kwietnia 2012

K. Will - I need you 2012


K. Will - Potrzebuję cię

Kiedy słyszę twoje powitanie pytające jak się mam
Moje serce, które powstrzymywałem, znowu stało się gorące
I pytałem siebie przez długi czas, czy to byłaś naprawdę ty, którą tak długo znałem

Cieszyłem się słysząc po raz pierwszy od roku twój głos
Kiedy powiedziałaś, że za mną tęskniłaś, ciągle płynęły łzy
Czy też cierpiałaś tak bardzo jak ja?


#Potrzebuję cię, potrzebuję cię
Nawet jeśli mija rok, jeśli minie dziesięć lat, jestem taki sam
Jestem osobą, która nie zapomniała nawet na jeden dzień
To musisz być ty, jesteś moją miłością
Nie mogę żyć bez ciebie, potrzebuję cię

Patrzę na ciebie, kiedy idę i znowu patrzę
Patrzę na twoją rękę ciasno obejmującą moją
Puszczam ją i znowu łapie, uśmiechając się jak głupiec
Byliśmy tacy mali i szczęśliwi, było lepiej, że byliśmy razem
Myślę tylko o takich rzeczach - dlaczego nie wtedy nie wiedzieliśmy?

#

Teraz będę biegł do ciebie i trzymał w swoich ramionach
Brakuje mi tchu, będę krzyczał dopóki to się nie przeleje

Potrzebuję cię, potrzebuje cię
Setki razy, tysiące razy, będę cię kochał
Nigdy więcej nie pozwolę ci odejść
Nie opuszczę cię, ponieważ jesteś moją miłością
Obiecam ci, że będę cię zawsze kochał do dnia mojej śmierci

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...