Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 3 kwietnia 2012

G Dragon feat. Taeyang - Korean dream 2009 tłumaczenie

G Dragon feat. Taeyang - Koreański sen

Koreańskie sny tak, dajemy

#Eo eo w eo eo dlaczego dlaczego
Zostaw mnie w spokoju
Eeeeeeeeee jak to jest jak to jest
Mam zamiar to zrobić na swój sposób

Podwójny korsarz e też nie urodzony jo GD ciągle na fali jo
Trochę nieśmiały, człowiek dusza, to ja GD pierwszy z Big Bang
Do wszystkich młodych ludzi, ten świat jest wasz
Podnieście te swoje cholerne ręce do góry
Bardziej niż zrujnować, wspólne zrozumienia lidera

Jeden dwa siedem osiem, skręć w lewo w prawo strzał do nory
Panie i panowie
Szaleni goście róbcie cokolwiek mówicie, wiecie
Jestem kapitan G Sparrow
Teraz wszyscy za mną chodźcie

#Powtórzenie

Różnica pochlebstwa i gen bycia zazdrosnym poczuj mnie
Moja melodia podnosi twoje serce, mój wiek jest dziesięć trzy byliśmy młodzi
Mikrofon był wszystkim dla mojego serca, znając marzenie ciągnę to
Ciągle biegnę, ziemia zmieniła swój obszar
Mam mam cię chłopcze, opowiedz mi o tym, żadnych wątpliwości
Mother back girl*, zamiast wyjaśniania, lepszą metodą jest pokazywanie


Jeden dwa siedem osiem, skręć w lewo w prawo strzał do nory

Panie i panowie
Ja śpiewam, wy/ty śpiewacie
Hip Hop i R&B chwytają się czegokolwiek

#Powtórzenie

Śnij w wielki sposób nawet jeśli są małe [sny/marzenia]
Za mną jesteś skażony
Mój głos jest zabójczy dobrzy my
Stałeś się cienki
Na scenie jestem bohaterem
Taeyang jak lśniąca burza
Miejsce G Dragon'a brum brum

#Powtórzenie

Jakby było w nas coś innego (co robić)
Nie chcę tego robić jak inni ludzie (w ten sposób)
Chcę założyć skrzydła i latać jak i latać

*przepraszam, ale zupełnie nie mam pojęcia co GD miał na myśli rapując te słowa

angielskie tłumaczenie lovenostalgia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...