Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 3 kwietnia 2012

G Dragon feat. Kim Gun Mo - Gossip man 2009 tłumaczenie

G Dragon feat. Kim Gun Mo - Plotkarz

#Hej stary - o czym jest dzisiejsza plotka?
Nawet na dzień nie mogę zamilknąć
Dlaczego? Dlaczego ja?
Proszę wszystkich o uwagę
Jestem plotkarzem
Panie i panowie ho!
Mówią na mnie plotkarz, wiecie
Wiecie, wszyscy wiedzą, że właściwie to nie jest prawda
Dzisiaj w kawiarni, powiedziała dziewczynie, że chlusnęli jej wodą w twarz
Wczoraj na ulicy, powiedziała jakiemuś facetowi, że kopnęła go stopą
Kto, ja? Nie, kłamstwo
Moje pogłoski są aseksualne
Wiele oczu jest zbyt przerażające
Teraz taka ilość jest zabawna, w przeszłości dużo płakałem
Ponadto, zadowolone usta puchły nawet bardziej
Myśli się wydłużały, słowa skracały, świat płakał nad moim życiem

##Ponieważ jesteś cool
Tak jestem cool cool
Też mi się to podoba
Taa może być fajnie
Na tym nudnym świecie, jeśli jeden z nas uczyni to bardziej radosnym
Powiedz Superman, Batman jak XO plotkarz

#Powtórzenie

W szkole, w biurze, w pracy, nawet w domu
VCD radio MP3 gorące newsy, też magazyny
Czekam na coś w nudnym życiu
Teraz, nadchodzi przygotowana na dzisiaj historia
Dzisiaj pióro dziennikarza złapie ogień
Widzisz najbardziej popularne hasła wyszukiwane w Internecie
Męczą się palce wielu internautów
Sytuacja jest bardziej poważna
Nasz świat jest gorącym garnkiem
Jeśli mrugniesz okiem, powinno się uspokoić
Twoja dłoń, rób swoją rzecz
Prowadzące zero, rób swoją rzecz

##Powtórzenie
#Powtórzenie

Dlaczego masz tak wiele słów
Co cię właściwie tak ciekawi
Twój własny świat
Niepotrzebna kontrowersja
Nie niepokój/interesuj się tym i wstań
Dalej, puśćcie go

#Powtórzenie

Dobra, skończyłem
Jak się nazywam?
Powiedz plotkarz
Wiesz, co to znaczy

Proszę wszystkich o uwagę
Jestem plotkarzem

angielskie tłumaczenie onlyhuman @youtube


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...