Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 29 kwietnia 2012

B.A.P. - It's all lies 2012 tłumaczenie



B.A.P. - To wszystko kłamstwa

Właściwie, to ja jestem ten zły
Naprawdę jestem złym facetem
Nie byłem jak mężczyzna
W końcu teraz to robię dziecinko

#Jestem durniem, jestem tchórzem
Nie mogłem nawet powiedzieć słów kocham cię
Teraz myślę, że znam twoją miłość
Słowa, które do mnie wróciły

##To wszystko kłamstwo, mówienie, że mogę cię zapomnieć
Najlepiej cię znam, najlepiej cię znam
Wiem, że jesteś lepsza niż ktokolwiek inny
Kiedyś kochaliśmy

###Nie masz odwagi, nie możesz mnie wymazać
Powiesz mi, że to żart
Powiedz mi, że to kawał
Nie widzisz, że płaczę och dziecinko

Och och och łou dlaczego
Och och och łoa dlaczego
Lalalala lalalala kłamstwo kłamstwo kłamstwo kłamstwo

Spotykanie się z innymi dziewczynami jakby to było nic takiego, wyłączanie mojego telefonu
Udawanie, że nie widzę twoich telefonu - to są moje kłamstwa
Nie znałem wtedy bezwarunkowej miłości
Na tej drodze nazywanej rozstaniem, gdzie nie mogę zawrócić

#Powtórzenie
##Powtórzenie
###Powtórzenie

Och och och łou dlaczego
Och och och łoa dlaczego
Lalalala lalalala kłamstwo kłamstwo kłamstwo kłamstwo

Jeśli trzymałabyś moje ręce jakby to było nic takiego
Chcę, żeby zaleczyły się wszystkie głębokie blizny w twoim sercu
Nie mogę tego zostawić dziewczyno, zbyt łatwo pozwoliłem ci odejść
Nie wydaje mi się, że mogę tak dalej bez ciebie

##Powtórzenie
###Powtórzenie

Nie opuszczaj mnie dziecinko

Och och och łou dlaczego
Och och och łoa dlaczego
Lalalala lalalala kłamstwo kłamstwo kłamstwo kłamstwo

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...