Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 8 marca 2012

MBLAQ - Scribbles 2012


MBLAQ - Gryzmoły

Dlaczego ta do niczego niepotrzebna, przyprawiająca o ból serca choroba nie wyleczy się?
Nie ma blizny na zewnątrz, ale dlaczego to tak bardzo boli?
Jak stojące ze znużeniem domino, które nie ma końca
Nie mogę powstrzymać smutku, kiedy staje się coraz większy

Kiedy myślę o tobie, która odeszła ciągle je wstrzymuję
Ale łzy ciągle płyną, ciągle wybucham [płaczem]
Wspomnienia, które napisałaś ciągle są w moim sercu
Nie ważne jak bardzo się staram, nie mogę wymazać tych gryzmołów

Minęło kilka dni, ale nic nie pamiętam
Wszystko jest mgliste, ale tylko ty jesteś wyraźna

#W moim sercu (w moim sercu, moim sercu)
W moim sercu (w moim sercu, jesteś ty)
Tylko ty jesteś w nim napisana
Co robić (co robić, co robić)
Co zrobię (co robić, nie mogę wymazać)
Wymazanie ciebie to nie jest coś, co mogę zrobić

Czy będę cię w stanie wymazać? Żeby cię zapomnieć?
Czy będę cię w stanie wymazać? Żeby cię zapomnieć?
Czy będę cię w stanie wymazać? Żeby cię zapomnieć?
Czy będę w stanie usunąć gryzmoły tych wspomnień?

Nie mogę pozwolić ci odejść - nawet kiedy mówię ten monolog
Ty, ty tego nie słyszysz

Teraz nawet wyjście do klubu nie jest zabawne
Nie ma dziewczyny, na której zawiesiłoby się tak jak kiedyś moje spojrzenie
Mój nie potrzebny do niczego ból jest głębszy niż myślałem
Próbuję usunąć gryzmoły wspomnień i zostawić tylko blizny

Bez ciebie ja (nie mogę się bawić)
Bez ciebie ja (nie mam powodu by żyć)
Bez ciebie ja nie mam odwago by żyć

Każda piosenka, którą słyszę (teraz)
Wydaje się być jak moja historia (więc bezmyślnie)
Śpiewam ją samotnie i znowu powstrzymuję łzy

#

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...