Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 8 marca 2012

MBLAQ - Hello my ex 2012


MBLAQ - Witaj moja ex*

Nie potrafię tego wyjaśnić słowami
Już trochę minęło odkąd się tak czułem - lubię cię
Lubię też twój modny styl
Pewnie miałaś się dobrze, pewnie o mnie zapomniałaś

Rzucając ci ukradkowe spojrzenia, udawałem, że cię nie poznałem i przeszedłem koło ciebie, ale
Dźwięk naszych kroków stawał się coraz bardziej odległy, sprawiając, że drżało moje serce

#Witaj moja ex ex, mówię do niej, pytam pytam
Jest w porządku, mam odwagę, podchodzę do niej i mówię
Ostatnia szansa szansa, łapię ją, łapię łapię
Moja piękna damo, to zajmie tylko chwilę

#Jeśli mnie czujesz, powiedz lalalalala
Nie odchodź nie nie nie nie nie
Wszyscy moi znajomi mówią lalalalala
Nie odchodź nie nie nie nie nie
Minęło już trochę, ex

Nawet w filmach nie ma wielu sequely lepszych od oryginału - tak samo jest w przypadku miłości
Prawdopodobnie nie da się usunąć pierwszych wspomnień
Ukryłem swoją tęsknotę za nią w rogu swojego serca
Muszę pozwolić odejść już zakończonej miłości
Nawet jeśli chcę ją zatrzymać, muszę pozwolić jej odejść
Tylko powiem jej swoim sercem
Witaj moja ex, minęło już trochę, ex

Myślę o tobie kilka razy dziennie, tęskniłem za tobą
Kocham cię, kocham cię - taki jestem głupi, nie mogę cię zapomnieć

#
##

Muszę ją zapomnieć, muszę - dla niej

#
##

*nie będę tłumaczyć, bo u nas też się używa słowa ex czyli była/były


angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...