Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 8 marca 2012

MBLAQ - It's war 2012



MBAQ - To wojna

Zamknij się, nie chce tego nawet słuchać
Błagaj dopóki nie wyschną twoje łzy
Zobaczę koniec tego, tylko patrz
Zadarłeś ze złą osobą

Byliśmy zakochani i miałem tylko ją
Ale dlaczego, dlaczego dotknąłeś moją dziewczynę? - niemożliwe

Otrząsam się i wstaję
Tak bardzo jak cierpiałem, ty tylko patrz
Zadarłeś z miłością, zadarłeś z przyjaźnią - tylko patrz

Tylko na myśl o tobie, moje ciało się trzęsie
Nie mogę ci wybaczyć - od teraz -

To wojna, ty tchórzu - tylko patrz
Znowu doprowadziłeś ją do łez
Ty tchórzu, ty, który zadarłeś z moją miłością
To wojna

W dniu, w którym odeszła, udawałeś, że nie wiesz i powiedziałeś mi, żebym o tym zapomniał
Ufałem ci, byłeś moim przyjacielem - jak mogłeś mi to zrobić?
Od teraz będę cię przeklinał

Czy możesz proszę zamknąć te brudne usta
Oddać ci te bolesne łzy
Wygraweruj to sobie w uszach - nigdy nie zostawię cię w spokoju

Pewnie wiedziałeś, że kiedyś się zorientuję
Nie mogę ci wybaczyć - od teraz -

x2
To wojna, ty tchórzu - tylko patrz
Znowu doprowadziłeś ją do płaczu
Ty tchórzu, ty tylko patrz - znowu doprowadziłeś ją do płaczu
(Nie płacz, płacz, płacz) Znowu przez ciebie płacze
(Ona powiedziała żegnaj, żegnaj, żegnaj, żegna, żegnaj, żegnaj) To już koniec
(Nie płacz, płacz, płacz)
Ty, który zadarłeś z moją miłością - to wojna

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...