Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 11 marca 2012

FT Island - Women don't know 2008 tłumaczenie


FT Island - Kobiety nie wiedzą 

Ona nie wie 
Ona naprawdę nie zna tej bolesnej miłości 
Kocham sam
Powiedz żegnaj i pozwól jej odejść
Wymazuję i wymazuję, ale 
Nawet nie mogę nawet wymazać koniuszka jej palca 
Jest dla mnie tą jedyna   
A ja  pozwoliłem jej odejść 

Ona nie zna miłości 
Ona nie zna miłości 
Ona nie zna mojego serca, które zna tylko miłość 
Ona nie zna miłości 
Ona nie zna miłości smutnego mężczyzny 
Jest kobietą, która zna tylko pożegnania 
Więc nie zna miłości 

Na pewno nie znasz mojego serca 
Nie znasz miłości 
Więc mnie zostawiasz i wybierasz inną miłość
Nie znasz  przynajmniej połowy mojego rozdartego serca 
Nie znasz nic oprócz siebie 
I ja nic nie wiem, ale ty 
Nie znam pożegnań 
Więc miłość pozostaje ze mną jak rana 
Dziś samotny siedzę w pokoju, w którym mnie zostawiłaś 
Nie znam nic prócz ciebie 

Rana staje się blizną  
Nie mogę nawet zapomnieć dotyku twoich palców 
Jesteś moją jedyną 
A ja  pozwalam ci odejść 

Ona nie zna miłości 
Ona nie zna miłości 
Ona nie zna mojego serca, które zna tylko miłość 
Ona nie zna miłości 
Ona nie zna miłości smutnego mężczyzny
Czekam tylko na nią 

Ona nie zna tej bolesnej miłości 
Ona nie zna tej tragicznej miłości 
Ona nie zna mojego serca, które zna tylko miłość 
Ona nie zna miłości 
Ona nie zna miłości smutnego mężczyzny 
Jest kobietą, która zna tylko pożegnania 
Ona nie zna miłości 

angielskie tłumaczenie JpopAsia

2 komentarze:

  1. zawsze lubiłam ich piosenki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest mój ulubiony zespół :), a także jest w nim mój ulubiony kwiatek czyli Lee Hong Ki :D dlatego FT nigdy dość ;)

    OdpowiedzUsuń

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...