Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 28 marca 2012

ALi - If I confess my love, you will be suprised tłumaczenie

ALi - Jeśli wyznam moją miłość, będziesz zaskoczony

#Jeśli wyznam ci moją miłość
Prawdopodobnie będziesz zaskoczony, będziesz zaskoczony
Jeśli wyznam ci moją miłość
Twoje oczy staną się większe, twoje oczy staną się okrąglejsze
Czy to jest miłość?
Czy to takie uczucie? Czy mogę w to uwierzyć?
Czy ktokolwiek zorientuje się, jak się czuje?
Jeśli poproszę, żeby się rozstać
Prawdopodobnie będziesz zaskoczony, będziesz zaskoczony
Jeśli poproszę, żeby się rozstać
Prawdopodobnie będziesz płakał, prawdopodobnie będziesz smutno płakał
Czy to jest rozstanie?
Czy to takie uczucie? Nie mam pojęcia

Co powinnam powiedzieć o moich uczuciach?

#Powtórzenie

Czy to jest zerwanie?
Czy to takie uczucie? Nie mam pojęcia
Co powinnam powiedzieć o moich uczuciach?
Jeśli wyznam moją miłość
Nie mam pojęcia

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...