Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 28 marca 2012

ALi - I'll be damned 2011 tłumaczenie


ALi - Będę przeklęta

Nie odwracaj się
Zmienię zdanie jeśli znowu zobaczę twoją twarz
Nawet jeśli powiem "przepraszam, moje serce boli"
I krzyknę twoje imię, proszę nie odwracaj się
Porzuciłeś mnie, to ty mnie porzucasz
Co powinnam zrobić w takich momentach?


Nie wiem
Czy powinnam chwycić twoje spodnie i nie pozwolić ci odejść?
Czy powinnam wrzeszczeć i żałośnie się ciebie trzymać?

#Nie wiedziałam, że taka będę
Byliśmy tak bardzo zakochani
Czułość, którą czułam, kiedy miałeś mnie w swoich ramionach
Od jakiegoś czasu zmieniło się w uczucie odpowiedzialności

Miłość jest taka bezsensowna, co to jest?
Ta dziwna rzecz sprawia, że jestem taka smutna
Trzymaj się mnie, wymyśl jakieś wymówki
Chcę, żebyś mi coś powiedział, nawet jeśli jest to bez znaczenia
Od kiedy tacy się staliśmy?
Czyja to wina? Boli mnie serce

#Powtórzenie

Teraz, kiedy o tym myślę, przysporzyłam ci tylko cierpienia
Teraz tego żałuję, proszę żyj szczęśliwie, och przepraszam

#Powtórzenie

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...