Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 28 marca 2012

CN Blue - Hey you 2012 tłumaczenie

CN Blue - Hej ty

Szaleńczo, samotny - szaleńczo, tylko ty
Jeśli kochanie ciebie było złe
Zatem nie, nie, to naprawdę nie to
Dudu Durudu znowu kochać
Codziennie, codziennie - dubab dibab - idę
Idę ulicami, którymi kiedyś razem chodziliśmy
Jeszcze raz, znowu z powrotem, ge dzwonek dzwonek dzwonek dzwoń
Dzień za dniem, poniedziałek wtorek, lepszy dzień - 
Próbuję się pocieszać, mówiąc, że znowu będę się uśmiechał
Ale dla mnie, jesteś tylko ty

#Żegnaj kochanie, hej ty och moja kochana hej ty
Kocham cię na zabój - proszę wróć do mnie
Ponieważ cię kocham, ponieważ tylko ty wiesz
Jeszcze jeden raz, miłość na zawsze

#Duruduru durudu blah blah duruduru nie nie
Jeszcze raz, znowu z powrotem piękny piękny piękny jeden dzień
Duruduru durudu blah blah duruduru nie nie
Nie opuszczaj mnie, który ciebie kocha

Sam jak głupiec, jak bezmyślny głupiec
Ciągle cię kochałem - pewnie miałaś mnie dość
Mówisz o rozstaniu, każesz mi odejść, odejść
Dudu durudu znowu kochać

Dzisiaj znowu ja - dubab dubab - śpiewam
Śpiewam piosenkę, której kiedyś razem słuchaliśmy
Jeszcze raz, znowu z powrotem, ge dzwonek dzwonek dzwonek dzwoń
Kiedy mija noc - poniedziałek, wtorek, lepszy dzień
Obiecuję sobie, że cię zapomnę, ale
Dla mnie jesteś tylko  ty

#Powtórzenie
##Powtórzenie

Ż-że-żegnaj kochanie
Moja ukochana ty yeah yeah yeah jestem teraz gotowy

Mówię ci, że to boli, mówię ci, że nie mogę
Powiedz och-och och-e-och powiedz nie nie nie nie nie
Powiedz mi dlaczego, hej ty

Żegnaj kochanie
Hej ty och moja ukochana hej ty
Moja miłość cię pragnie, moja serce pragnie tylko ciebie
Szczęśliwe dni, dni, kiedy za tobą tęsknię
Chcę wrócić - kochać razem

##Powtórzenie

angielskie tłumaczenie pop!gasa

1 komentarz:

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...