Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 12 marca 2012

2AM - You were mine 2012


2AM - Byłaś moja

Łzy mogą zostać otarte
Zdjęcia mogą zostać podarte
Wszystkie materialne rzeczy mogą zostać wyrzucone

Ale twoje wspomnienia, nasze wspomnienia nie mogę
Twoje imię i sposób mówienia, które są przyklejone do moich ust
Jakby były nadrukowane jak tatuaż
Nie mogą być całkowicie wymazane

#Ty, która byłaś mała, kiedy cię przytulałem
Ty, która byłaś mała i patrzyłaś w górę
Pochłonęłaś żale i stałaś się duża
I wypełnia moje serce
Ja, który promieniałem zawsze gdy byłem z tobą
Ja, który ciągle się uśmiechałem po obejrzeniu strasznych filmów
Wczoraj płakałem
I dzisiaj płakałem
I zachrypniętym głosem ciągle wołam twoje imię

Jeden czy dwa miesiące to za mało
Czuję, że będę mógł dać sobie z tobą spokój po przynajmniej rocznym cierpieniu albo może dziesięcioletnim

#

Byłaś moja
Zawsze tak mówiłaś

#

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...