Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 13 lutego 2012

Yeon Jung - Drawing you 2010 tłumaczenie (Sungkyunkwan scandal OST)

Yeon Jung - Rysując ciebie

Dzisiaj znowu, kiedy błąkam się szukając ciebie
Po tym jak rysowałam cię przez cały dzień
Znowu zagrzebuję cię w swoim sercu
Czy wiesz o mojej ciągle rosnącej miłości? Proszę...
Moje serce podskakuje przestraszone
I wymazuję cię każdego dnia

Może skoro nie jesteśmy przeznaczeni żeby być ze sobą
Jest nam przeznaczone patrzenie na siebie z daleka
Ale nawet z daleka
Z moimi ciasno sklejonymi ustami
W oszołomieniu wołam tylko ciebie

Tęsknię za tobą, tęsknię za tobą
Nawet jeśli moje serce będzie posiniaczone
Nie mogę zatrzymać tej miłości
Nawet jeśli mam umrzeć, nie mogę zapomnieć
Ponieważ to ciągle jest nasza miłość
Rysuje tylko ciebie

Podczas rysowania cię
Znowu dzisiaj zasnęłam

Podczas rysowania cię
Teraz mój cały dzień jest tobą wypełniony

Tęsknię za tobą, tęsknię za tobą
Nawet jeśli moje serce będzie posiniaczone
Nie mogę zatrzymać tej miłości
Nawet jeśli mam umrzeć, nie mogę zapomnieć
Ponieważ to ciągle jest nasza miłość
Rysuje tylko ciebie

Rysując ciebie...
Rysując ciebie...

angielskie tłumaczenie  chokyu_lurveiem


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...