Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 13 lutego 2012

Syeo Hyeon Jin - Give me a little try 2006 tłumaczenie (Goong OST)

Syeo Hyeon Jin - Pozwól mi spróbować

Jeszcze mnie nie znasz
Tak mało wiesz
Nie proszę o wiele
Nie wiem zbyt wiele, chcę być tylko przy tobie trzymając twoją dłoń

Twarz odbita w twoich oczach wyraża swoje uczucia
Nie jest za późno
(Tylko pozwól mi spróbować)

Wysoko, wysoko.. musimy tak próbować
Nie potrzebuję innej ścieżki do podróżowania
Twój pocałunek, którego tak długo pragnęłam
Jest początkiem mojej miłości

Nie ma mowy, że nie wiesz, iż jesteś
Osobą, która zawsze kręci się w moim sercu
Nie odchodź zbyt daleko, po prostu poczekaj chwilę, żebym mogła się do ciebie zbliżyć

Dlaczego wszystko tak jak los przychodzi tak niespodziewanie
(Tylko pozwól mi spróbować)

Wysoko, wysoko... czekanie trwa tak długo
I wiem, że jestem twoją jedyną
Zamykam oczy i całuję
Pozwól mi spróbować
Tylko pozwól mi spróbować
Każdy zakręt ze mną

Chwyć moją dłoń, żebyśmy zawsze mogli być razem teraz kiedy jesteś przy mnie

Wysoko, wysoko.. musimy tak próbować
Nie potrzebuję innej ścieżki do podróżowania
Twój pocałunek, którego tak długo pragnęłam
Jest początkiem mojej miłości

(Tylko pozwól mi spróbować)

angielskie tłumaczenie lyricskeeper

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...