Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 16 lutego 2012

CN Blue - Love 2010


CN Blue - Miłość

Yeah CN do BLUE (zgadza się)
Do nieba ha wznieś ich wysoko*
Tak! Jesteśmy gotowi, żeby zacząć

Powiedz mi okrutnie, bardziej okrutnie
Że możesz mnie opuścić
Te słowa są błę błę Och błędem
Wszyscy zrozumieli la la la la

Tik tik tak tak płyną łzy
Digi digi bob bob do dźwięku
Rozbity jak kawałki szkła
Ty i ja, skończmy z tym teraz

Czy powiedziałaś, że ta miłość jest rozdzielona przez niebiosa?
Nie mogę w to uwierzyć

#Powiedz mi dlaczego, dlaczego, dlaczego, pragnę tylko ciebie
Nie żegnaj, żegnaj, żegnaj, nie mów tych smutnych słów
Mogę spróbować, spróbować, spróbować, jeśli byś do mnie wróciła
Wiesz, że chcę zyskać, zyskać, zyskać twoją miłość

##Miłość, miłość, miłość, wszyscy
Klaszczcie, klaszczcie, klaszczcie, chcę żebyś do mnie wróciła
Chcę wrócić do tych dni
Kiedy trzymałem twoją rękę nawet we śnie

###Miłość, miłość, miłość, wszyscy
Klaszczcie, klaszczcie, chcę żebyś do mnie wróciła
Jeśli miałabyś wrócić do mnie we śnie
Czułbym się jakbym należał do mnie cały świat

Och och, to czego pragnę to
Wrócić do czasu, kiedy byliśmy razem
Dzisiaj tęs tęs tęsknię za tobą
Wszyscy zrozumieli la la la la

Tik tik tak tak spadają krople deszczu
Digi digi bop bop do dźwięku
Od tego bólu, który wydziera mi serce
Ty i ja, skończmy z tym teraz

Modlę się, żebyśmy mogli kochać
Przez jeden dzień, tylko jeden dzień

Przytul mnie płacz, płacz, płacz, nie słyszysz mojego głosu?
Och cześć, cześć, cześć, codziennie cię szukam
Powiedz mi kłamstwo, kłamstwo, kłamstwo, że do mnie wrócisz
Mówisz, że chcę zyskać, zyskać, zyskać twoją miłość

##
###

Yeah! Uniesiemy cię* - jestem na to gotowy
CN BLUE mikrofon
Próba mikrofonu raz dwa

Mam wrażenie, że jeśli cię zawołam
To przybiegniesz do mnie
Nie mogę uwierzyć w nasze pożegnanie

#

Przytul mnie płacz, płacz, płacz, nie słyszysz mojego głosu?
Nawet kiedy zamknę oczy i zatkam uszy
Widzę cię i słyszę twój głos
Powiedz mi kłamstwo, kłamstwo, kłamstwo, że do mnie wrócisz
Mówisz, że chcę zyskać, zyskać, zyskać twoją miłość

##
###

*w sensie - pobudzimy, podekscytujemy

angielskie tłumaczenie koreanlyrics

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...