Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 19 lutego 2012

Big Bang - Stupid liar 2011 tłumaczenie


Big Bang - Głupia kłamczucha

Witamy z powrotem
Jak się macie panie?
Już wiecie co to jest
Nie możesz tego dotknąć
YG i nowy Big Bang!



Jestem taki głupi, jestem taki głupi
Jestem tak głupio zakochany
Jestem taki głupi, jestem taki głupi
Jestem tak głupio zakochany

Jak możesz być tak, jak możesz być tak
Nie mogę ci ufać, nienawidzę wszystkich dziewczyn
To ty mnie zostawiłaś, ale
Znowu się załamię, jeśli do mnie wrócisz, wrócisz

Powiedziałaś, że jesteś chora, miałaś tak wiele pracy
Powiedziałaś, że chcesz  żebym dołączył do twoich przyjaciół
Na filiżankę herbaty, że to długo nie zajmie
Tak bardzo się starałaś, żebym wyglądał jak prawdziwy mężczyzna
To bolało, ale udawałem, że tak nie jest
Kłamałaś zawsze kiedy tylko otworzyłaś usta
Twój nos staje się dłuższy jak u Pinokia

Jakie są twoje prawdziwe uczucia? Kim dla ciebie jestem?
Tym razem nie mogę tego puścić płazem
Od poniedziałku do niedzieli jestem dla ciebie wyborem
Hej dziecinko nie kłam mi

#Hej, oszaleję, oszaleję
Spójrz na nią: "Nic nie wiem", niewinna twarz
Mam tego dość, mam tego dość
Przestańmy się ze sobą spotykać, wiem wszystko
Dziecinko, nie nienawidzę cię
Lubię cię taką jaka jesteś, ale
Oszaleję, zaczynam mieć ciebie dość
Kłamczucha, kłamczucha, głupia kłamczucha, kłamczucha, kłamczucha, kłamczucha

Zakrywasz uśmiech i ukrywasz oczy, na kogo patrzysz?
Boję się za każdym razem, kiedy tak robisz
Boję się, że moi przyjaciele zobaczą cię taką

Gdybyśmy mogli wrócić, wrócić, wrócić
Jeśli czuję się zniechęcony, wtedy jest już za późno
Będę miał dość wszystkiego, co cię do tego zmusiło
Ale nieważne, miłość jest grzechem przeciwko sobie nawzajem
Winimy się nawzajem za każdym razem, kiedy cierpimy, jak dzieci
Każdy jest taki sam

#Powtórzenie

Nienawidzę twojej drugiej strony, która nawet teraz jest ukryta za twoją śliczną twarzą
Nie możesz stać się taka sama jak wtedy gdy się poznaliśmy?

#Powtórzenie

Jestem taki głupi, jestem taki głupi, jestem taki głupi
Jestem taki głupi, jestem taki głupi, głupi
Jestem taki głupi, jestem taki głupi, jestem taki głupi
Och nie

#Powtórzenie 

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...