Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 24 lutego 2012

Big Bang 2NE1 - Lollipop 2009 tłumaczenie

Piosenka zrealizowana do promowania telefonu LG Cyon, cukierkowego telefonu


Big Bang 2NE1 - Lizak/cukierek 

Li li oh lizak
Li li oh li lizak 

Nieee, nie tak to robimy

Li-li-lizak! Oh jesteś moim lizakiem 
Li-li-lizak! Oh li zak zak 
Li-li-lizak! chłopcze jesteś moim lizakiem 
Li-li-lizak! Oh li zak zak 

Pozwól, że o wszystkim ci/wam opowiem 
Słodsza niż batonik 
Moje serce jest jak dynamit, który niebawem wybuchnie 
Jestem schludny/porządny facet T.O.P
Moja miłość świeci jak dioda 

(Uh) Jesteś dokładnie w moim typie (Ja?) 
Iskrząca, iskrząca się gwiazda 
Chciałbyś coś w innym stylu? (tak) 
Pozwól, że ci pokażę, jeśli ci to nie przeszkadza 

Teraz chodźcie 
Kolorem jest tęcza 
W chwili gdy mnie poczułaś, wiedziałem, że się we mnie zakochałaś  
Po prostu nie możesz tego kontrolować 

To, co mnie urzeka 
Tylko pomiędzy nami, znam nasze sekretne światło 

Hej dziewczyno zatańczymy popping*

LI-li-lizak przyjdź do mnie słodko 
Li-li-lizak szepcz do mnie 
Li-li-lizak przyjdź świeżo do mnie 
Li-li-lizak chcę cię 

Li li lizak dziewczyno jesteś moim lizakiem 
Li li lizak, oh li-zak-zak 

Sprawiasz, że czuje się nieswojo, sposób w jaki twoje ciało się porusza
Twoje oczy już skupiły się na moim powalającym uroku 
Mam dość codziennego zmęczenia się
Zachowajmy ciebie i mnie Ś.W.I.E.Ż.O 

Teraz chodźcie 
Kolorem jest tęcza 
W chwili gdy mnie poczułaś, wiedziałem, że się we mnie zakochałaś  
Po prostu nie możesz tego kontrolować 

To, co mnie urzeka 
Tylko pomiędzy nami, znam nasze sekretne światło 

Hej dziewczyno zatańczymy popping*

Li-li-lizak! chłopcze jesteś moim lizakiem 
Li-li-lizak! Oh li zak zak 

To nie jest chwilowe zauroczenie 
Nawet jeśli zamknę swoje oczy, ty wciąż stoisz przede mną 
Jesteś tą jedyną, której pragnąłem 
Tylko tak zostań, ty i ja pod światłem 

Li-li-lizak! Oh jesteś moim lizakiem 
Li-li-lizak! Oh li zak zak 
Li-li-lizak! Oh jesteś moim lizakiem 
Li-li-lizak! Oh li zak zak 

*rodzaj tańca, jest mieszanką tańca ulicznego i funku

angielskie tłumaczenie Ladykwonn

reklama telefonu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...