Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 12 stycznia 2012

SHINee - Lucifer 2010



SHINee - Lucyfer

Nawet jeśli próbuję cię unikać
Nie mogę znaleźć kryjówki
Nie mogę nawet odmówić
Jestem przez ciebie schwytany
Jeśli to była miłość
Jeśli naprawdę mnie kochałaś

Nie rób mi tego
Jej szept to Lucyfer

#Jeśli mnie zwiążesz i uwięzisz
Wtedy miłość też jest związana
Przyszłość też będzie związana
Nie może więcej się rozwijać
Swobodnie opróżnij się i spójrz na mnie*
Wypełnię tylko ciebie, całkowicie wypełnię tylko ciebie*

Twoim niezaprzeczalną mocą jest Lucyfer
Twoją niezaprzeczalną magią jest Lucyfer
Kiedy zbliżam się do ciebie, z twoją anielską twarzą
Mówisz, że powodem dla którego żyjesz jestem ja, mówisz

Kiedy pierwszy raz cię zobaczyłem
Zatrzymałem się na chwilę
Jak gdyby ktoś ciasno chwytał moje serce
Nie puszczając go
(Wciąż)
Wzięłaś wszystko, wszystko, wszystko, wszystko, wszystko, wszystko
Tak po prostu z mojego serca
Sprawiasz, że moje serce
Wypala się, kiedy cię tu nie ma

#

Loverhollic, Robotronic, Loverhollic, Robotronic**

Miłosne historie, które z tobą dzieliłem
Patrzyłaś w kierunku tych samych miejsc co ja
Kiedy czuliśmy, że nie możemy być już bardziej idealni
Tylko wpatrujesz się we mnie, chcesz mnie
Bardziej, bardziej, bardziej, bardziej, bardziej, bardziej
Tylko patrzysz na mnie, jesteś centrum
Wszystkiego, wszystkiego, wszystkiego, wszystkiego, wszystkiego, wszystkiego

Od jakiegoś czasu
Coś było nie tak, byłaś dziwna
Jeden po drugim opuścili mnie ludzie, których znałem
Wszystko co mam to ty


#

Czuję jakbym się stał klaunem uwięzionym w szklanym zamku
Tańczę dla ciebie, która nigdy nie będziesz usatysfakcjonowana
Otwarcie we mnie zaglądasz
Dotykasz mojego mózgu
Myślę, że stałem się głupcem
Myślę, że jestem tylko coraz bardziej tobą zainteresowany

Loverhollic, Robotronic, Loverhollic, Robotronic

To nie tak, że cię nienawidzę albo nie lubię
Po prostu takie spojrzenie jest ciężarem, jest wszystkim
Nigdzie się nie wybieram
Czekałem w ten sposób tylko patrząc na ciebie

Twoje spojrzenie opanowuje mnie
Z upływem czasu stało się ostrzejsze
Jestem zmęczony twoją obsesją
Wiele razy byłem pocięty, moje serce krwawi
Kiedy już mam zemdleć
Ona przychodzi do mnie jak anioł mówiąc "kocham cię"
Mimo że wiedziałem, iż to byłaś naprawdę ty
Naprawdę mnie zmyliłaś


#

Czuję jakbym się stał klaunem uwięzionym w szklanym zamku
Zostaw mnie w spokoju, kiedy będę wolny
Będę w stanie naprawdę cię kochać

Otwarcie we mnie zaglądasz
Dotykasz mojego mózgu
Myślę, że stałem się głupcem
Zostaw mnie w spokoju
Nie doprowadzaj do tego, że będę miał ciebie dość
Żebym mógł naprawdę na ciebie spojrzeć

Jeśli mnie zwiążesz i uwięzisz
Wtedy miłość też jest związana
Przyszłość też jest związana
Nie może więcej się rozwijać
Loverhollic, Robotronic
Loverhollic, Robotronic
Twoim niezaprzeczalnym czarem jest Lucyfer

*zakładam, że w tych wersach chodzi o uczucia ;)
**zostawiam to w oryginale, bo nie jestem pewna jak to przetłumaczyć, podejrzewam, że loverhollic oznacza uzależnienie od kochanka/ukochanego, robotronic ma pewnie coś wspólnego z zachowywaniem się jak robot

angielskie tłumaczenie JpopAsia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...