Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 12 stycznia 2012

JYJ feat. Flowsik - I love you 2010 tłumaczenie


JYJ feat. Flowsik - Kocham cię

Daj mi szansę wyjaśnić
Razem z kilkoma bukietami
Dziewczyno spalam się w płomieniach
Ale jestem zbyt zestresowany, żeby czuć ból
Gdybyś tylko mi uwierzyła, kiedy mówię, że się zmienię
Ale wiesz, że nie biorę udziału w tej grze
O pieniądze i sławę
Chcę tylko widzieć nas zabezpieczonych [na przyszłość], żebyśmy mogli się wyluzować i założyć rodzinę
Płacić rachunki, ale nie wydaje się, że mnie rozumiesz
Chcesz, żebym porzucił swoje plany
Tylko żeby zobaczyć cię szczęśliwą
Dziewczyno, zrobię to z radością

Więc czy mógłbym powiedzieć, że mi przykro, pewnie
Ale czy to coś da, nie
Ponieważ nie ma jej w moim życiu
I nie chcesz mnie nigdy więcej widzieć

Co mogę zrobić, żeby to naprawić, ponieważ dziecinko
Potrzebuję ciebie (potrzebuję ciebie)
Bardziej niż nocne niebo potrzebuje księżyca
Hej
Muszę zmierzyć się z faktem, że jej tu nie ma
Więc błagam cię, usłysz mój płacz
Boże potrzebuję tej dziewczyny
Jeśli musisz wziąć w zamian moje życie

Kocham cię, kocham cię
Kocham cię oznacza, że tak nie może być
Kocham cię, kocham cię
Kocham cię jest tylko początkiem
Kocham cię, kocham cię
Kocham cię, to nie koniec
Kocham cię, kocham cię
Kocham cię jest tylko początkiem

Wszystko czego chciałaś to żebym cię kochał
Byłem zbyt niepewny siebie
Ale jeśli to sprowadzi cię z powrotem
Będę cię kochał dziewczyno
KOCHAM cię, jestem twoim mężczyzną
A teraz
Błagam cię, usłysz mój płacz
Boże, będę jej mężczyzną

Kocham cię, kocham cię
Kocham cię oznacza, że tak nie może być
Kocham cię, kocham cię
Kocham cię jest tylko początkiem
Kocham cię, kocham cię
Kocham cię, to nie koniec
Kocham cię, kocham cię
Kocham cię jest tylko początkiem

Tylko
Potrzebuję szansy, żeby pokazać ci moje serce
Ponieważ poza tym modlitwy do Boga są jedynym sposobem, żeby ci to powiedzieć
Jesteś najjaśniejsza w oddali
Pośród najjaśniejszych gwiazd
Mimo że się kłócimy wiedz, że jestem typem, który
Walczy za sprawę
Dręczenie przez nieustanne telefony, nie przeszkadza mi
Mam dość tych wszystkich sequeli*
Chcę tylko cie zobaczyć
Jesteś moją drugą połową
Jesteśmy sobie równi
Dlatego nie mam zamiaru się zatrzymać, dopóki te problemy się nie rozwiążą, ponieważ potrzebuję
Potrzebuję ciebie

To naprawdę moja wina
Ponieważ kiedy odeszłaś tego dnia
To były łzy wywołane kłótnią
Powinienem sprawić, żebyś została

Kocham cię, kocham cię
Kocham cię oznacza, że tak nie może być
Kocham cię, kocham cię
Kocham cię jest tylko początkiem
Kocham cię, kocham cię
Kocham cię, to nie koniec
Kocham cię, kocham cię
Kocham cię jest tylko początkiem
Kocham cię, kocham cię
Kocham cię oznacza, że tak nie może być
Kocham cię, kocham cię
Kocham cię jest tylko początkiem
Kocham cię, kocham cię
Kocham cię, to nie koniec
Kocham cię, kocham cię
Kocham cię jest tylko początkiem

To naprawdę moja wina
Ponieważ kiedy odeszłaś tego dnia
To były łzy wywołane kłótnią
Powinienem sprawić, żebyś została
Boże błagam cię
Usłysz mój płacz
Naprawdę potrzebuję tej dziewczyny
Sprowadź ją dzisiaj z powrotem


*sequel - ciąg dalszy

tekst JpopAsia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...