Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 16 stycznia 2012

Kompilacja reklam z Heechul'em

Dzisiaj zamieszczam kilka reklam Heechul'a. Niestety samodzielnie nie brał udziału w zbyt wielu reklamach, dlatego postanowiłam zamieścić wszystkie jakie znalazłam.

Na początek moja ulubiona reklama marki Spris



tutaj z Kibumem


niestety nie udało mi się znaleźć o czym rozmawiają, ale bazując na mojej szczątkowej znajomości koreańskiego, uważam, że mówią które paluszki wolą.




z Kanginem i Yooną



Ekspresowy telefon
Kangin, poprawiły się twoje umiejętności taneczne
Pamiętasz, że ci pomogłem?
Wiesz, że lubię darmowe jedzenie, więc powinieneś mi coś kupić!
Prawda?!

5 komentarzy:

  1. o mój Boziu, co to było, ta reklama Sunkista? @_@
    kocham azjatyckie reklamy z przystojnymi panami, ale miłość ma jednak swoje granice :D
    a tak na poważnie, to nie masz czasem wrażenia, że ichnie reklamy idą czasem w zbyt daleko posuniętą kawaii abstrakcję? :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Śpiew Heechula? :D też tak miałam jak ją pierwszy raz widziałam
    Często pojawiają się takie przesłodzone elementy, ale wydaje mi się, że one rażą raczej tylko nasz europejski zmysł estetyczny, u nich to jest całkiem w cenie, co często widać w variety show'ach, kiedy zachwycają się jednym czy drugim uroczym dziewczątkiem spuszczającym w zawstydzeniu głowę i takie tam. W krótkich reklamach jest to całkiem urocze, irytuje tylko, gdy ktoś to za mocno wykorzystuje

    OdpowiedzUsuń
  3. jasne, że nasze gajdzińskie oczy i umysły nie są przyzwyczajone do atkich widoków i dlatego mamy pewne opory z zaakceptowaniem tego typu zachowań z reklamach czy programach w tv. często łapię się na tym, że mimo iż tyle już widziałam i sporo niby rozumie, nadal pewne rzeczy nie są dla mnie. jak już mówiłam, lubię kawaii i aegyo, ale w zdrowych ilościach. przedawkowanie grozi niestrawnościa ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. w zupełności się zgadzam, właściwie to czasami od samego oglądania takich przerysowanych zachowań czuję się zażenowana i nie mogę na to patrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj nie lubie Sohee oj nie lubie :|

    OdpowiedzUsuń

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...